Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2022

Νίκο Αντωνιάδη, θα ήθελες να μας αποδείξεις ότι πλήρωσες από την τσέπη σου το Εξώδικο του Σιαχίν Σερήφ;

Επικαιροποίηση: 31.10.2022
Ο ΠΟΙΝΙΚΟΛΟΓΟΣ Νίκος Αντωνιάδης (αναρωτιέμαι, επειδή δεν είμαι νομικός, αλλά όταν με αποκαλεί δημοσίως "σουπιά", σε δύο live, μήπως διαπράττει το αδίκημα του ΠΚ 361 Εξύβριση;) έχει δημοσιεύσει στο facebοοκ δια μέσω του λογαριασμού του Δημήτρη Ποντίκα ότι μου είχε κοινοποιηθεί με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο το αποδεικτικό επιδόσεως στον Υφυπουργό Υγείας για το εξώδικο του Σιαχίν Σερήφ. Στις 30.10.2022 έκανε και σχετικό live.

Δηλώνω ότι απ' όσο γνωρίζω δεν έχω λάβει τέτοια κοινοποίηση. Αν θέλει ας μου (ξανα)στείλει εκείνη την κοινοποίηση.

ΥΓ. Διευκρίνηση για τον ίδιο: Το νοσοκομείο του Ρίου έλαβε διαβιβαστικό για το εξώδικο από το Υπουργείο Υγείας. Μπορεί να το διαβάσει στην απάντηση που του έστειλαν.

ΥΓ.2. Πράγματι, το εξώδικο που στάλθηκε με email αναφέρει ότι θα ακολουθήσει επίδοση, με μεγάλα γράμματα, αλλά επειδή κοιτούσα στα μικρά δεν το πρόσεξα. Παρόλα αυτά, δεν ανέφερε ότι η επίδοση προοριζόταν μόνο για τον Υφυπουργό Υγείας καθώς συμπεριλάμβανε και άλλους παραλήπτες.

ΥΓ.3. Δεν κατανοώ τον λόγο, αφού έκανε εκείνη την ευγενική πράξη να πληρώσει το εξώδικο από την τσέπη του, έστω για μία μόνο επίδοση, για το οποίο αφιερώσαμε ώρες για να το φτιάξουμε μαζί, κι ενώ τελικά το νοσοκομείο του Ρίου απάντησε θετικά, ο νομικός εγκατέλειψε την υπόθεση του Σιαχίν Σερήφ - που εξακολουθεί και είναι εγκαταλελειμμένος στην τύχη του - αφήνοντας όλον αυτόν τον κόπο και το έξοδο να πάνε στράφι... Ποτέ δεν έμαθα τον λόγο.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2022

Αγαπητέ, Νίκο Αντωνιάδη,
με λύπη μου διαπιστώνω ότι εξακολουθείς να παρεξηγείς τα γραφόμενά μου καθώς τα ερμηνεύεις με αρνητικό τρόπο, χαρακτηρίζοντάς με με χαρακτηρισμούς που μου είναι αδύνατον να τους "εισπράξω" καθώς αποτελούν "επιταγές χωρίς αντίκρισμα" κι εφόσον αδυνατείς να αντιληφθείς τις θετικές προθέσεις που έχω για να υποστηρίξω τα δικαιώματα των ανθρώπων που υπερασπίζεσαι - με τον δικό μου όμως τρόπο.

Dante And Virgil In The Ninth Circle Of Hell By Gustave Dore

Καταρχάς, ναι, συναινώ στο να δημοσιεύσεις τον διάλογο που είχαμε στο Viber, χωρίς δημοσίευση του email μου, με τη θερμή παράκληση όμως να είναι ολόκληρος, δηλαδή από την Κυριακή 23.10.2022, καθώς επίσης να παρουσιαστούν τα γεγονότα κατά σειρά ημερομηνίας και ώρας διότι την ανάρτησή μου, σχετικά με την ιατροδικαστική έκθεση που δημοσίευσες, την ανέβασα στις 26.10.2022, 01.13μμ, λίγα λεπτά μετά που είδα τη δημοσίευσή σου - 44 λεπτά πριν τελικά μου γράψεις, σε στιγμές που αμφέβαλα για το αν ποτέ θα μου ξαναμιλούσες  - αφού η τελευταία σου κουβέντα προς εμένα, μέχρι εκείνη τη μέρα, ήταν το να αφήσω τις πονηριές!

Γι' αυτό σου ζητάω να δημοσιεύσεις τον διάλογο που ουσιαστικά ξεκίνησε από τις 23.10.2022 και μετά αφού εμείς είχαμε πολλούς μήνες να μιλήσουμε. Στο Viber είχες να μου μιλήσεις από τον Νοέμβριο του 2021. [Είχαμε (είχες) αφήσει έναν διάλογο στη μέση για τον Σιαχίν Σερήφ, σου ζητούσα βοήθεια].  Κι ενώ είχε προηγηθεί και η μεταξύ μας παρεξήγηση (Μάρτιος 2022).  Σχετική δημοσίευση ΕΔΩ.

Με την ανάρτησή μου δεν είχα πρόθεση να σπείρω αμφιβολίες παρά μόνο να θέσω προβληματισμό αφού είναι στις αρχές μου ότι όλα τα πράγματα πρέπει να τίθενται υπό το φως της έρευνας αφού η απόδειξη για τον ισχυρισμό ότι ένα συγκεκριμένο εμßόλιο σκοτώνει ή σακατεύει μάλλον δεν είναι και τόσο απλή υπόθεση.  

Την παρακάτω πληροφορία την ανάρτησε ως σχόλιο στον τοίχο μου ο Βασίλης Συραναστάσης.

Πηγή: https://curia.europa.eu/juris/document/document.jsf?text&docid=192054&doclang=EL&fbclid=IwAR0JGq_e2Fhd9VV2PGWz74RnrWog26k1qlb2w_j2tsGes_TVzwH1b6ZXx30

Η απόφαση του δικαστηρίου επικαλέστηκε την Οδηγία 85/374/EΟΚ — ευθύνη λόγω ελαττωματικών προϊόντων

Οδηγία 85/374/ΕΟΚ

Παρεμπιπτόντως, την ανάρτηση την κοινοποίησα και στην ομάδα "Συνήγορος των ΑμεΑ", με ενδιαφέροντα σχόλια και από γιατρό. Εδώ: https://www.facebook.com/groups/sinigoros.amea/posts/6259563870724940/

Ας δει λοιπόν ο κόσμος ολόκληρο τον διάλογο που είχαμε μαζί στο Viber, ας δει και τις αναρτήσεις στον τοίχο μου στο Facebook, ας βάλει τα γεγονότα στη σειρά για να κατανοήσει σωστά κι ας κρίνει εκείνος τις προθέσεις μου! Θέλω να πιστεύω ότι θα είναι πολλά τα άτομα που θα σου πουν ότι κάνεις λάθος μαζί μου κι ότι με έχεις παρεξηγήσει.
 

Από τη δική μου τη μεριά, δεν παρεξηγώ ποτέ έναν άνθρωπο που ξέρω ότι βάλλεται από χίλιες μεριές κι ενώ ανεβάζει πυρετό την ώρα που μιλάει. Έχω μάθει στη ζωή μου να επικοινωνώ με χιλιάδες ασθενείς και να δείχνω κατανόηση.

Ενδεικτικά, κάποιες φωτογραφίες:



 


Και όσο για αυτό που είπες, ότι τώρα, μετά από δύο χρόνια, θυμήθηκα τον νομικό αγώνα που δίνεις, όσοι με παρακολουθούν γνωρίζουν πόσες φορές η ομάδα "Συνήγορος των ΑμεΑ" έχει υποστεί κυρώσεις από το Facebook, με συνέπεια τη μείωση της αναγνωσιμότητάς της, επειδή τα μέλη της κοινοποιούσαμε τις δημοσιεύσεις σου. Περιττό να αναφέρω και τη στοχοποίησή μου.

Ρίξε μονάχα μια ματιά εδώ για πάρεις μια ιδέα για το πόσο έχει υποστηρίξει τις ενέργειές σου στο παρελθόν η ομάδα "Συνήγορος των ΑμεΑ":


Επίσης, ο κόσμος γνωρίζει για το πόσα και πόσα άτομα με έχουν συκοφαντήσει επειδή "έπινα νερό στο όνομά σου", πόσα άτομα, διαδικτυακοί φίλοι, με έχουν μπλοκάρει, αλλά και πόσα άτομα πέταξα έξω από την ομάδα επειδή έγραφαν προσβλητικά λόγια και συκοφαντίες εις βάρος σου.

Και κάτι άλλο που δεν φαίνεται να σου πέρασε ποτέ από το μυαλό:

Αν κοινοποιούσα τις δημοσιεύσεις σου για "Νοσοκομεία-Κολαστήρια" μέσα σε μια ομάδα με χιλιάδες ασθενείς που όλη την ώρα πηγαινοέρχονται στα νοσοκομεία, το μέγεθος του κακού που θα τους έκανα ψυχολογικά, κατά συνέπεια και σωματικά, θα ήταν ανυπολόγιστο. 

Αναρωτήθηκες ποτέ πώς αισθάνομαι όταν μου γράφουν ότι φοβούνται να περάσουν ακόμα και απ' έξω από νοσοκομείο με όλα αυτά που διαβάζουν στο διαδίκτυο; Να με συγχωρείς, αλλά το αν εφαρμόζεται πρωτόκολλο θανάτου, μέσα στα νοσοκομεία, αυτό έχεις αναλάβει εσύ να το αποδείξεις, όχι εγώ. Εσύ έχεις τα στοιχεία και τους μάρτυρες, όχι εγώ. Οπότε, σε παρακαλώ πολύ, επίτρεψέ μου να θέτω δημοσίως τους όποιους προβληματισμούς μου, χωρίς ποτέ να αμφισβητώ τον νομικό αγώνα που δίνεις. Η κοινωνία χρειάζεται να ενημερωθεί και να προβληματιστεί για όλους αυτούς τους ανθρώπους που έχουν χαθεί.

Σε παρακαλώ, επίσης, να μου επιτρέψεις να διατηρώ έστω μισή επιφύλαξη μέχρι τελικά να αποφανθεί η δικαιοσύνη.


Τα δέκα ευρώ αμοιβή δικηγόρου - ανάρτηση Αυγούστου 2020 - εσύ τη θυμήθηκες και όχι εγώ που θέλω να την ξεχάσω! 

Μα πού τη θυμήθηκες τώρα εκείνη την ανάρτηση; Την είχα κάνει κατόπιν συνεννόησης μαζί σου, θυμάσαι που απαιτούσα διαφάνεια από την πλευρά μας; Ήσουν και μέλος στην ομάδα μας εκείνη την περίοδο. Ενημέρωσα τα μέλη της ομάδας για το "δεκάευρω", που θα λάμβανε ως αμοιβή δικηγόρου ο Αντωνιάδης - που όμως δεν θα κατέληγαν στην τσέπη του, αλλά σε νομικό πρόσωπο υπέρ των ΑμεΑ, για έντιμο σκοπό, το οποίο αναζητούσαμε. Χύμηξαν τότε κάποιοι να με φάνε επειδή θεώρησαν ότι θα κερδοσκοπήσουμε παρέα, εσύ κι εγώ. Δεν πειράζει, από τότε έβαλα μυαλό, έμαθα να είμαι πιο προσεκτικός με τα άτομα με αναπηρίες και γι' αυτό δεν πρόκειται ποτέ ξανά να υποστηρίξω ενέργειες, όσο καλοπροαίρετες κι αν είναι, αν σ' αυτές προϋποτίθεται η αμοιβή έστω και του ενός λεπτού!

Από εκεί και πέρα δεν θα ασχοληθώ άλλο με το πώς ερμηνεύεις τα γραφόμενά μου μέσα από τον ακατανόητο για μένα λόγο που βγάζεις - να με συγχωρείς, αλλά μόλις μετά βίας σε καταλαβαίνω όταν δεν ολοκληρώνεις τις φράσεις σου και πηγαινοέρχεσαι από το ένα θέμα στο άλλο. Ούτε και γνωρίζω τα ονόματα που μου αναφέρεις. Όπως σου έχω γράψει, δεν παρακολουθώ όλα σου τα live ούτε και διαβάζω όλες τις δημοσιεύσεις σου - ενώ σίγουρα δεν συγκρατώ τα ονόματα όλων αυτών των ανθρώπων που αναφέρεις στις υποθέσεις σου. Τις περισσότερες δεν έχω κάτσει να τις διαβάσω επειδή από ένα σημείο κι έπειτα έγιναν πολλές, έχασα τη μπάλα στην παρακολούθησή τους...

Ούτε θα κάτσω να δίνω περιττές εξηγήσεις γιατί καλώ δημοσίως γιατρούς να γράψουν την επιστημονική τους άποψη ή γιατί δεν απαντώ σε όλα τα σχόλια στο Facebook - ειδικά όταν αυτά θέτουν υποθετικές ερωτήσεις. Είναι δικό σου θέμα αν συνεχίσεις να παρεξηγείς τον τρόπο που επικοινωνώ και τις προθέσεις μου - να ξέρεις όμως ότι με αδικείς.
 

Μου γράφεις ότι είσαι μόνος σου σ' αυτόν τον αγώνα που δίνεις. Έχω τότε να σου πω τα εξής και κλείνω αυτό το θέμα εδώ:

Ναι, Νίκο, έχεις μείνει μόνος σου επειδή διώχνεις τους ανθρώπους που θέλουν να σε υποστηρίξουν!

Στην προκειμένη, ήθελα να δω αν μπορώ να βρω τρόπο να βοηθήσω όλους αυτούς που υπερασπίζεσαι, αλλά διαπιστώνω ότι δεν μπορώ επειδή δεν με αφήνεις. Λυπάμαι, αλλά δεν επικοινωνούμε πια καλά εμείς οι δύο. 

Παρόλα αυτά θα ήθελα να μελετήσω το ενημερωτικό υλικό μου που είπες ότι θα μου στείλεις.
Όπως θα ήθελα να δημοσιεύσεις και την από 3.9.2020 Εισήγηση της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας της Δ η μ ό σ ι α ς Υ γ ε i α ς έναντι του Κ ο ρ ω ν ο ϊ ο ύ  C O V I D - 1 9 (στοιχείο 21), που αφορά την υποχρεωτικότητα χρήσης μάσκας στα σχολεία, όπως μου είχες πει σε email, στις 05.11.20, ότι θα τη ζητούσες και αυτή, πέρα από τη εισήγηση στις 28.08.2022, που σου είχα ζητήσει πολλές φορές να τη δημοσιεύσεις, σε σημείο που σε πίεσα άσχημα και λάθος μου. 

Καλό πάντως είναι τα δημόσια έγγραφα να δημοσιεύονται ολοκληρωμένα χωρίς περικοπές των φωτογραφιών. Να φαίνονται κυρίως οι ημερομηνίες και οι αριθμοί πρωτοκόλλων. Αν θες μπορώ να σε βοηθήσω σε αυτό με το να σου δείξω πώς να περνάς όλες μαζί τις φωτογραφίες ενός εγγράφου σε ένα αρχείο pdf.

 

Η λέξη "Συνήγορος" - εξού και ο "Συνήγορος των ΑμεΑ" - έχει δύο ερμηνείες (Βικιλεξικό): 

  • (νομικός όρος) ο δικηγόρος που υπερασπίζεται τον πελάτη του στο δικαστήριο

  • οποιοσδήποτε υπερασπίζεται με επιχειρήματα κάποιον άλλο 

Η δική μου περίπτωση υπάγεται στη δεύτερη ερμηνεία. Δεν είμαι νομικός και ποτέ δεν θέλησα να δημιουργήσω τέτοια εντύπωση. Ακτιβισμό κάνω, για τα δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρίες και τα θεμελιώδη δικαιώματα των Ασθενών. Δεν κερδοσκοπώ από τον ακτιβισμό που κάνω, δεν βάζω διαφημίσεις, δεν βάζω τραπεζικό λογαριασμό, με απόφασή μου έχω πάψει πλέον να εμφανίζομαι σε δημοσιογραφικές εκπομπές, έχω πάψει να συμμετέχω σε τηλεδιασκέψεις, θέλω να σταματήσω να κάνω ακόμα και live επειδή δεν συμπαθώ πια το να αυτοπροβάλλομαι. Δεν επιθυμώ συνεργασία με πολιτικά κινήματα, δεν συμμετέχω σε ΜΚΟ, δεν έχω σκοπό να πολιτευτώ και δεν με ενδιαφέρει να αποκτήσω ακολούθους ή οπαδούς. Τίποτε από αυτά, θέλω ο κόσμος να με θυμάται ως έναν "ενοχλητικό" μοναχικό ακτιβιστή που αγωνιζόταν ανιδιοτελώς για τα πιο αδύναμα μέλη της κοινωνίας, τα παιδιά με βαριές αναπηρίες. Παραμένω βέβαια στην ομάδα "Συνήγορος των ΑμεΑ" με μοναδική συνεργασία τους διαχειριστές της ομάδας, με τους οποίους έχω άριστη συνεργασία. 

Με τα μέλη της ομάδας μας ενημερώνουμε τους πολίτες για τα δικαιώματά τους, ενώ πολύ συχνά καταγγέλλουμε στους αρμόδιους φορείς την παραβίαση των δικαιωμάτων των πιο αδύναμων μελών της κοινωνίας μας από το ίδιο το κράτος και τις υπηρεσίες του. Αρκετές από τις καταγγελίες που έχουμε υποβάλει έχουν δικαιωθεί. Πρόσφατα πετύχαμε και την άρση της υποχρεωτικότητας εμßολιασμού στα παιδιά με βαριές αναπηρίες αφού υπήρχε ως προϋπόθεση για να γίνονται δεκτά στις δομές ΚΔΑΠΑμεΑ και ΚΔΗΦ. Αυτό το πετύχαμε μόνοι μας, χωρίς τις συνδικαλιστικές οργανώσεις των ΑμεΑ.

Αυτά!

Αρκετά όμως με τα προβλήματα επικοινωνίας! Πάμε τώρα στο κυριότερο;

ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΙΑΧΙΝ ΣΕΡΗΦ 

 Έχω φτύσει αίμα να αγωνίζομαι γι' αυτόν τον άνθρωπο καθώς τον έχουν εγκαταλείψει άπαντες στη μοίρα του - αφού φρόντισαν πρώτα αρκετοί από αυτούς να τον εργαλειοποιήσουν.



Αγαπητέ Νίκο Αντωνιάδη, μετά την απάντηση που έλαβες από το Νοσοκομείο του Ρίου - που δέχεται ευχαρίστως να τον χειρουργήσει, γι' αυτό και παρήγγειλε ιατρικές εξετάσεις - απ' όσο γνωρίζω δεν ασχολήθηκες περισσότερο. Δικαίωμά σου βεβαίως απολύτως σεβαστό καθώς ήδη έκανες πολλά γι' αυτόν τον άνθρωπο όταν έστειλες εκείνο το ΕΞΩΔΙΚΟ στις 25.10.2020 κι εφόσον κατανοώ ότι πνίγεσαι με τις υποθέσεις που έχεις αναλάβει με τα νοσοκομεία, τις μηνύσεις, κτλ...

Στο 24.58 του βίντεο αναφέρεις πως θυμάμαι ότι το εξώδικο που έστειλες το πλήρωσες από την τσέπη σου.


Απόσπασμα από LIVE 26.10.2022

Νίκο, αν το πλήρωσες από την τσέπη σου υποκλίνομαι στη μεγαλοψυχία σου!
 

Επειδή όμως εγώ θυμάμαι κάπως διαφορετικά τα πράγματα, αφού θυμάμαι ότι το έστειλες με το email, το οποίο ταυτόχρονα μου κοινοποίησες, κι εφόσον προέβλεψες ότι για ακόμα μια φορά θα σου πω "Δημοσίευσέ τα! Γιατί δεν δημοσιεύεις;", όπως λες στο βίντεο, θα σε παρακαλέσω να μου επιτρέψεις να διατηρήσω τις επιφυλάξεις μου μέχρι να δημοσιεύσεις τα τιμολόγια των δικαστικών επιμελητών και τις βεβαιώσεις των επιδόσεων αφού υποθέτω ότι θα πρέπει να πλήρωσες πολλά για να επιδώσουν στις πόλεις: Θεσσαλονίκη, Αλεξανδρούπολη, Κομοτηνή, Πάτρα και Αθήνα.

 


Στο εξώδικο του email πάντως δεν βλέπω να αναφέρεται κάπου ότι θα ακολουθήσει επίδοση από δικαστικό επιμελητή, ενώ ζητείται η πρωτοκόλλησή του βάσει ΚΔΔ, κι ενώ διενεργείται και η διαδικασία της κοινοποίησης, πέρα από την επίδοση, στον Πρωθυπουργό, στον τέως Υπουργό Υγείας και στο άτομό μου.

Απορία μου:
Η κοινοποίηση προβλέπεται στα εξώδικα που επιδίδονται με δικαστικό επιμελητή; Εντύπωση μου κάνει. Δηλαδή, στον Πρωθυπουργό και στον τέως Υπουργό Υγείας με ποιον τρόπο τους επιδόθηκε το εξώδικο; Με κοινοποίηση;

Παρεμπιπτόντως, αν δεν σε πειράζει, θα ήθελα να θέσω ερώτημα και στους φορείς-παραλήπτες του εξωδίκου προκειμένου να βεβαιωθώ ότι επιδόθηκε με δικαστικό επιμελητή σε όλους.


Με εκτίμηση,
Ανδρέας Μπαρδάκης

ΥΓ: Αναμνήσεις από παλιές καλές εποχές... τότε που μαζί σου αισθανόμουν ασφάλεια ενώ τώρα αναρωτιέμαι τι θα πεις στο προσεχές για μένα...


 ΥΓ2: Θα σε παρακαλέσω να μην λαμβάνεις πάντα στα σοβαρά υπόψη σου ό,τι σχολιάζεται στον τοίχο μου ή στην ομάδα "Συνήγορος των ΑμεΑ" καθώς καμιά φορά σχολιάζουν και άτομα με ψυχικές παθήσεις ή διαταραχές. Ας έχουμε κατανόηση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε, εφόσον επιθυμείτε απάντηση στο ερώτημα σας, καλύτερα να έρθετε στη διαδικτυακή ομάδα του Facebook «Συνήγορος των ΑμεΑ», διότι εδώ πλέον δεν προλαβαίνουμε να δίνουμε απαντήσεις, καθώς τα ερωτήματα που λαμβάνουμε σε καθημερινή βάση είναι πάρα πολλά.
Ο σύνδεσμος που οδηγεί στην ομάδα μας: https://www.facebook.com/groups/sinigoros.amea/