Τετάρτη 13 Αυγούστου 2014

Εσείς ρωτήσατε, εμείς απαντάμε. «Επίδομα αναπηρίας από Πρόνοια»



http://3.bp.blogspot.com/-YXq2wvE12FI/VLGMHnrTdCI/AAAAAAAAA5s/KhTyCiFHpQ4/s1600/%CE%91%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%B5%CE%B1%CF%82%2B%CE%9C%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B4%CE%B1%CE%BA%CE%B7%CF%82%2Bsmall.jpg Σήμερα θα απαντήσουμε σε ερωτήσεις που μας έχουν γίνει, σχετικές πάντα με προνοιακά επιδόματα για ΑμεΑ.

Ερώτηση:
Ανάπηρος με ποσοστό 67% (επιληψία 52,5% ως κύρια πάθηση και κατάθλιψη 15%) ο οποίος λαμβάνει πλήρη σύνταξη αναπηρίας από το Ι.Κ.Α (6.000 + ένσημα) δικαιούται ΚΑΙ επίδομα από την πρόνοια;
(Η επιληψία συγκαταλέγεται στις βαριές αναπηρίες αν δεν κάνω λάθος), ή δεν δικαιούνται προνοιακά επιδόματα όσοι λαμβάνουν σύνταξη αναπηρίας;


Απάντηση:
Δικαιούχοι της Οικονομικής ενίσχυσης Α.μεΑ. βαριάς αναπηρίας με ποσοστό 67% και άνω,
είναι οι:

α) Ανασφάλιστοι (ιατροφαρμακευτική περίθαλψη από Δ/νση Κοιν. Πρόνοιας ή άλλο ασφαλιστικό φορέα όπως ορίζει η εκάστοτε Νομοθεσία).
β) Έμμεσα ασφαλισμένοι [εξαιρούνται οι έμμεσα που λόγω θανάτου του άμεσα ασφαλισμένου (πατέρα ή συζύγου) εισπράττουν τη σύνταξη, οπότε θεωρούνται άμεσα ασφαλισμένοι].
γ) Ασφαλισμένοι στον Ο.Γ.Α. ως υπερήλικες.
δ) Άμεσα ασφαλισμένοι οι οποίοι δεν καλύπτουν τις ασφαλιστικές προϋποθέσεις για συνταξιοδότηση από τον ασφαλιστικό φορέα.
Σημείωση: Δεν δικαιούνται το επίδομα: α) Οι συνταξιούχοι του εξωτερικού, β) όσοι περιθάλπονται με δαπάνες του Δημοσίου ως εσωτερικοί ασθενείς ή τρόφιμοι σε δημόσια, νοσηλευτικά ή προνοιακά ιδρύματα αντίστοιχα, για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο του τριμήνου.


Συνεπώς, εφόσον το άτομο με αναπηρία, για το οποίο με ρωτάτε, λαμβάνει σύνταξη, δηλαδή είναι άμεσα ασφαλισμένος, δεν δικαιούται το εν λόγω προνοιακό επίδομα.

Πέραν τούτου, η επιληψία συμπεριλαμβάνεται σε αυτήν τη συγκεκριμένη οικονομική ενίσχυση, εφόσον δεν περιλαμβάνεται στις παθήσεις για τις οποίες δίνονται άλλα επιδόματα  (π.χ. νεφροπαθείς, κωφοί, τυφλοί κτλ.)

Ερώτηση:
Είμαι 32 ετών και έχω επιληψία εκ γενετοίς.
Επίσης, έχω πρόβλημα με την καρδιά μου, καθώς επίσης χρόνια αρθρίτιδα.
Θέλω να μάθω αν δικαιούμαι κάποιο επίδομα και πόσο είναι.


Απάντηση:
Εφόσον κριθεί από το Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας ότι έχετε αναπηρία με τουλάχιστον 67% και άνω, δικαιούστε το επίδομα βαριάς αναπηρίας από την Πρόνοια. Το ύψος του, αν δεν κάνω λάθος, είναι στα 313 ευρώ τον μήνα και δίνεται ανά δίμηνο.
Την αίτηση μπορείτε να την κάνετε είτε στην υπηρεσία της Πρόνοιας στον Δήμο που ανήκετε, είτε σε οποιοδήποτε ΚΕΠ.



Ερώτηση:
Επιθυμώ να μάθω για τον σύζυγό μου, ο οποίος είναι ενεργός υπάλληλος του Δημοσίου κι έχει κριθεί από το ΚΕ.Π.Α ότι έχει παραπληγία, αν δικαιούται το εξωιδρυματικό επίδομα κι από ποιον φορέα.

Απάντηση:
Βεβαίως, ο σύζυγός σας, ως ενεργός υπάλληλος του Δημοσίου δικαιούται να λάβει το επίδομα παραπληγίας-τετραπληγίας (εξωιδρυματικό) από την Πρόνοια.



Ερώτηση:
Έχω αναπηρία και συγχρόνως εργάζομαι. Μπορώ να λάβω κάποιο επίδομα αναπηρίας από την εργασία μου ή από την Πρόνοια;

Απάντηση:
Από τη νομοθεσία δεν προβλέπεται το επίδομα αναπηρίας στις αποδοχές των εργαζομένων από τους εργοδότες τους. Επίσης, δεν προβλέπεται προνοιακό επίδομα αναπηρίας στους εργαζόμενους, εκτός από τους τυφλούς.
Ίσως να αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα και το διατροφικό επίδομα των νεφροπαθών, όπως και το επίδομα κωφών (κωφάλαλων), επειδή αυτά είναι πιο ειδικά επιδόματα, για τα οποία μάλλον λαμβάνεται υπόψη η οικονομική αδυναμία, αλλά δεν είμαι σε θέση να το επιβεβαιώσω αυτό τούτη τη στιγμή, διότι οι σχετικές Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις είναι ιδιαίτερα παλαιές.
Το σίγουρο είναι ότι η οικονομική ενίσχυση βαριάς αναπηρίας με 67% δεν δίνεται σε άμεσα ασφαλισμένους (εργαζόμενοι και συνταξιούχοι).

Ο φίλος σας,
Ανδρέας Μπαρδάκης


http://3.bp.blogspot.com/-YXq2wvE12FI/VLGMHnrTdCI/AAAAAAAAA5s/KhTyCiFHpQ4/s1600/%CE%91%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%B5%CE%B1%CF%82%2B%CE%9C%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B4%CE%B1%CE%BA%CE%B7%CF%82%2Bsmall.jpg 9 Ιανουαρίου 2016
Έκτακτη πρόσκληση στους φίλους αναγνώστες που ρωτούν:
Όσοι μπορείτε μπείτε στην ομάδα μας "ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΩΝ ΑΜΕΑ" προκειμένου να συμμετέχετε σε ομαδικές συζητήσεις διότι δεν προλαβαίνω τον ρυθμό των ερωτήσεων και χρειάζεται να μετατραπεί σε συλλογική αυτή η δράση που έχω ξεκινήσει.

https://www.facebook.com/groups/1240016732679704/

Μπορείτε επίσης να με βρείτε στο Facebook



Πηγή: http://logistis-amea.blogspot.gr/  
© Ανδρέας Μπαρδάκης  

93 σχόλια:

  1. εχω 3 χρονια επιληψια δικαιουμαι επιδομα βαριας αναπηριας η οχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eφόσον εξεταστείτε από υγειονομική επιτροπή των ΚΕ.Π.Α και σας κρίνει για τουλάχιστον 67% ποσοστό αναπηρίας, ναι.

      Διαγραφή
  2. περσυ ο έφορος αναγνώρισε 67% αναπηρια παρόλο που το ΚΕΠΑ γνωμάτευσε 80% επειδή δεν υπήρχε παραπληγία. Γνωρίζετε τι ισχύει για το 2015

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω ότι σας αναγνώρισε το 67% λόγω της απουσίας παραπληγίας, αλλά επειδή τόση ηταν η ιατρική αναπηρία. Το 80% προφανώς εμπεριέχει και ασφαλιστική αναπηρία, βέβαια αν δεν δω την απόφαση από ΚΕ.Π.Α δεν μπορώ να ξέρω με σιγουριά.

      Για την έκπτωση των 200 ευρώ στον φόρο απαιτείται τουλάχιστον 67% ιατρική αναπηρία (όχι ασφαλιστική).
      Για απαλλαγή από τον φόρο εισοδήματος σε μισθούς-συντάξεις απαιτείται τουλάχιστον 80% οποιασδήποτε αναπηρίας και για απαλλαγή από εισφορά αλληλεγγύης απαιτείται τουλάχιστον 80% βαριάς κινητικής αναπηρίας.

      Διαγραφή
  3. Κσλησπερα...πασχω απο βαρια ρευματοειδη αρθροιτιδα με αναπηρια απο κεπα.να ρωτησω γνωριζετε αν εχει γινει καποια κινηση να συμπεριληφθει στις 43παθησεις;;;γιατι ειμαι με ενεσεις και μου δικαιολογουν συνταξη ικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σας.
      Δυστυχώς, δεν γνωρίζω κάτι περισσότερο από εσάς.

      Διαγραφή
    2. Δε πειραζει..ευχαριστω παντως..αν ακουσετε κατι παρακαλω κοινοποιηστε το..

      Διαγραφή
    3. Νομιζω συμπεριλαμβάνεται απο το 2016

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα και συγχαρητήρια για την μεγάλη αυτή προσπάθεια.
    Έχω μία αδελφή η οποία από 2μηνών είχε πάθει εγκαφολαπάθεια και ως σήμερα πάιρνει σύνταξη αναπηρική από τον ΟΓΑ και προνοιακό επίδομα ΒΝΠ, βεβαιώς με αλλεπάλληλες επιτροπές που έχει περάσει με ποσοστό αναπηρίας από 67% μέχρι 80% .Βέβαια στην τελαυταία επιτροπή από Α' Διεύθυνση Υγείας η απόφαση ήτανε εφόρου ζωής. Σήμερα η Πρόνοια ζητάει να περάσει ΚΕΠΑ. Θα ήθελα να ρωτήσω Α) εάν θα πρέπει να περάσει ΚΕΠΑ ? και εάν υπάρχει πρόβλημα με την Πρόνοια με το επίδομα που έπαιρνε μαζί με την αναπηρική σύνταξη που παίρνει από τον ΟΓΑ?
    Σας ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γειά σας.θα ήθελα να σας κάνω μια ερώτηση.Πριν ένα χρόνο έκανα ολική αφαίρεση του θυρεοειδή για ένα μήνα δεν είχα καθόλου φωνή και ο γιατρός μου είπε πως θα επανέλθη.όταν επανήλθε ήταν πολύ βραχνή κ μπάσα τέλος πάντων να μην τα πολύ λόγο μου έχει δημιουργιση παραλιση τις μιας φωνιτικης χορδης.θέλω να μάθω αν μπωρο να φτιάξω τα χαρτιά για αναπηρία. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα σας,
    μπορείτε να κοιτάξετε στη σελίδα 23455 του ενιαίου πίνακα με τα ποσοστά αναπηρίας:

    http://logistisamea.blogspot.gr/2015/05/2012-word.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπερα σας....ο πατερας μου 60 ετων επαθε εμφραγμα και εγκεφαλικο και το κεπεα τον εβγαλε με αναπηρια 80%...καναμε τα χαρτια για συνταξη και ακομα δεν εχει βγει κατι....εκτος αυτου ομως η δικηγορος που ανελαβε να μας βοηθησει μας λεει οτι τον δεκεμβρη θα πρεπει να ξανα περασει επιτροπη ο πατερας μου ..μου φαινεται λιγο περιεργο πως αφου δεν εχει καν βγει ακομα η αποφαση πληρωμης και λογικα θα βγει γυρω στο τελος οκτωμβρη πως λενε οτι πρεπει να ξανα περασει κεπεα με 80% αναπηρια...επισης ο πατερας μου λογω οτι του λειπουν ενσημα επρεπε να παρει συνταξη στα 65 απλα με την αναπηρια βγαινει προωρα...ολα αυτα που λεω ισχυουν???τι ισχυει τελικα???τραβιομαστε πολυ καιρο και εχουμε απογοητευτει πληρως....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνεται ότι έληξε η διάρκεια της αρχικής απόφασης και γι' αυτό πρέπει να εξεταστεί εκ νέου από την υγειονομική επιτροπή του ΚΕ.Π.Α.

      Διαγραφή
    2. Η αποφαση βγηκε τον απριλιο...

      Διαγραφή
    3. Υποθέτω ότι, λόγω της ιδιαιτερότητας της, η συγκεκριμένη πάθηση δεν γίνεται να παραμείνει σε σταθερή κατάσταση, γι' αυτό και πρέπει να γίνει νέα εξέταση.
      Η δικηγόρος σας που παρακολουθεί την περίπτωση θα γνωρίζει να σας πει.

      Διαγραφή
    4. κωφαλαλη με βαρια νοητικη στερηση και δεικτη νοημοσηνης <30 εχει αποφαση επιτροπης κεπα ποσοστο 81% ειναι φισιολογικο ποσοστο?η αποφαση αναρτηθηκε 17/09/2015 ειναι εφορου ζωης να κανω ενσταση θα ανεβασω το ποσοστο?

      Διαγραφή
    5. Το 81% είναι το συνολικό ποσοστό (και για τις δύο παθήσεις;)

      Διαγραφή
  8. ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΑΣ! Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ: ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΠΟΙΟ ΕΠΙΔΟΜΑ; ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΛΟΓΩ ΓΗΡΑΤΟΣ.ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ: ΙΝΣΟΥΛΙΝΟΕΞΑΡΤΩΜΕΝΗ ΕΔΩ ΚΑΙ 35 ΧΡΟΝΙΑ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΥΣΙ ΧΕΙΡΟΥΡΓΗΘΗΚΕ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ΕΝΑ ΜΑΤΙ ΕΧΕΙ ΟΠΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΜΟΜΟ 1/10.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σας.
      Φοβάμαι ότι η μητέρα σας δεν δικαιούται κάτι άλλο με τη μορφή του επιδόματος πέρα από τη σύνταξή της.

      Διαγραφή
  9. Καλησπερα σας. Παρακαλω πολύ 8α ηθελα να μαθω αν δικαιούμαι και που να απευθυνθώ για επιδομα λογω διπολικης μανιοκατάθλιψης επειδή δεν μπορω να εργαστω εξξ αιτιας αυτου. Ευχαριστω εκ των προτερων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα.
      Πρέπει να απευθυνθείτε στην Πρόνοια του Δήμου της κατοικίας σας.

      Διαγραφή
  10. Kalyspera to agori m echei sklirinsi kata plakas einai anasfalisto k prepei na mpei se farmakeutiki agwgi k na katathesi chartia gia kapoio epidoma...syntaxi k exei 1.200 ensima sto ika ti mporei na kanei???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!
      Αρχικά, αφού μου λέτε ότι είναι ανασφάλιστος, πρέπει να δει στην Πρόνοια μήπως και δικαιούται το επίδομα βαριάς αναπηρίας (με τουλάχιστον 67%).

      Για σύνταξη θα πρέπει να απευθυνθεί στο ΙΚΑ. Μπορεί να δει το άρθρο μου με θέμα "Σύνταξη Αναπηρίας", μήπως και καλύπτει τις προϋποθέσεις:

      http://logistis-amea.blogspot.gr/2014/08/blog-post_16.html?showComment=1447616011406#c5837516989047000697

      Διαγραφή
  11. ΚΑΤΑ ΑΡΧΑΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΣΥΓΧΑΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ ΘΕΛΩ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΞΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΠΗΡΙΑ 85% ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΑ 80% ΩΣ ΠΑΡΑΠΛΗΓΙΚΟΣ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΟ ΑΠΟ ΔΙΑΒΗΤΗ Η ΑΡΜΟΔΙΑ ΔΟΥ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΡΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΕΤΗ 2011- 2012 ΚΑΙ 2013 ΔΙΟΤΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Η ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 80% ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 80% ΔΗΛΑΔΗ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ 0,1 % ΑΚΟΜΗ ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ¨ΑΦΟΥ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΙΝΑΙ 85% ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΤΗ ΑΥΤΑ ? ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΛΩΣΥΝΗ ΝΑ ΜΟΥ ΓΡΑΨΕΤΕ ΔΥΟ ΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΔΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΦΩΤΗΣ ΜΕΛΑΣ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΤΑ ΑΡΧΑΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΣΥΓΧΑΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ ΘΕΛΩ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΞΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΠΗΡΙΑ 85% ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΑ 80% ΩΣ ΠΑΡΑΠΛΗΓΙΚΟΣ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΟ ΑΠΟ ΔΙΑΒΗΤΗ Η ΑΡΜΟΔΙΑ ΔΟΥ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΡΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΕΤΗ 2011- 2012 ΚΑΙ 2013 ΔΙΟΤΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Η ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 80% ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 80% ΔΗΛΑΔΗ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ 0,1 % ΑΚΟΜΗ ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ¨ΑΦΟΥ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΙΝΑΙ 85% ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΤΗ ΑΥΤΑ ? ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΛΩΣΥΝΗ ΝΑ ΜΟΥ ΓΡΑΨΕΤΕ ΔΥΟ ΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΔΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΦΩΤΗΣ ΜΕΛΑΣ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,ΕΙΜΑΙ 29 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΧΩ ΟΛΙΚΗ ΤΥΦΛΩΣΗ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΜΟΥ ΜΑΤΙ ΕΚ ΓΕΝΝΕΤΗΣ ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΟΦΘΑΛΜΙΑΣ (ΑΤΡΟΦΙΚΟΣ ΒΟΛΒΟΣ), ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΓΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΤΑΡΑΚΤΗ ΤΟΤΕ ΣΑΝ ΠΑΙΔΙ.(ΠΛΕΟΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΤΙ ΦΟΡΑΩ ΜΙΑ ΟΦΘΑΛΜΙΚΗ ΠΡΟΘΕΣΗ ΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΥΣ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΣΧΗΜΑ ΤΟ ΜΑΤΙ).

    ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΜΑΤΙ ΕΧΩ ΜΥΩΠΙΑ 3 ΜΕ 4 ΒΑΘΜΟΥΣ, ΜΕ ΓΥΑΛΙΑ ΟΡΑΣΕΩΣ ΒΛΕΠΩ ΚΑΛΑ.
    ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΕΠΙΔΟΜΑ? ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Η ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΩ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ? ΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΩ Κ ΠΑΡΩ ΕΠΙΔΟΜΑ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ?

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα σας αρρώστησα στα 31 μου χρονια απο αρρυθμίες καρδιας επαθα ξαφνικά κολπικη μαρμαρυγή και δε μπορούσα να κανω ενα βήμα με φαρμακευτικη αγωγη βελτιωθηκε αλλα εξακολουθω να εχω πολλες αρρυθμιες δυσπνια και να μην ειμαι σε θεση να εργαστω.Ξερετε αν δικαιούμαι καποιο επιδομα και που ακριβως να απευθυνθω ευχαριστω πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεια σας , η γιαγιά μ έχει 90% αναπηρία με βαριά ανοικη συνδρομή και πέρνει 625€. Θέλω ν την ξανά περάσω επιτροπή για παραπληγία γιατί η κατάσταση της έχει επιδεινωθεί ( λέτε ν το δεχτούν κατα την εξέταση ) απο πιο γιατρό ν πάρω γνωμάτευση κ τι εξετάσεις πρέπει ν της κν . Η γιαγιά ειναι συο κρεβάτι ούτε περπατάει ούτε καταλαβαίνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεια σσς. Ειχα εκ γεννετης μεγαλη μυωπκα που επιδεινωθηκε. Εκανα επεμβαση καταρρακτη.λειζερ μυωπιας. Μεγαλες αλλοιωσεις ματιων τελευται επιδεινωθηκε η οραση πολυ πια. Υπαρχει δυνατοτητα η ελπιδα για νναπηρικη συνταξη; ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια σσς. Ειχα εκ γεννετης μεγαλη μυωπκα που επιδεινωθηκε. Εκανα επεμβαση καταρρακτη.λειζερ μυωπιας. Μεγαλες αλλοιωσεις ματιων τελευται επιδεινωθηκε η οραση πολυ πια. Υπαρχει δυνατοτητα η ελπιδα για νναπηρικη συνταξη; ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έχω 3.500 ένσυμα του ΙΚΑ έχω γλαύκωμα με ποσοστό αναπηρίας 70% και παιρνω σύνταξη 420 ευρώ μαζί με το επικουρικό ,δικαιουμε καποιο άλλο επίδομα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΕΙΜΑΙ 52 ΕΤΩΝ ΕΧΩ 8700 ΗΜΕΡΟΜΙΣΘΙΑ ΣΑΝ ΥΠΑΛΗΛΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ 4 ΦΟΡΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΑ 80,80,56,75 ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΘΗΣΕΙΣ ΚΑΡΚΙΝΟ ΘΥΡΟΕΙΔΗ ΜΕ ΜΕΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΛΕΜΦΑΔΕΝΕΣ,ΔΙΠΟΛΙΚΗ ΥΠΟΤΡΟΠΟΙΑΖΟΥΣΑ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ,ΖΑΧΑΡΩΔΗ ΔΙΑΒΗΤΗ ΜΕ ΧΑΠΙΑ,ΚΟΠΗ ΒΡΑΧΙΟΝΙΟΥ ΠΛΕΓΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΥ ΧΕΡΙΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥ ΘΥΡΟΕΙΔΗ (ΚΙΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΞΙΟΥ ΧΕΡΙΟΥ) ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΕΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΓΩ ΣΕ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΚΗ ΠΡΙΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΤΑ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΜΕ 6 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ.ΕΧΩ ΑΣΦΑΛΙΛΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 1980 ΧΡΟΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Ευχαριστούμε για την παροχή σας! Εγώ έχω διαβήτη και παίρνω το προνοιακό επίδομα.Με την ευκαιρία από το ΕΣΠΑ γράφτηκα σε ένα ΚΕΚ να κάνω μάθημα και πληρωναονακ

      Διαγραφή
  20. Γεια σας,
    ο αδερφός μου δεν ακούει μετά από ατύχημα που είχε σε ηλικία 5 ετών (σήμερα είναι 45). Δούλευε για 25 χρόνια και απολύθηκε πριν 2 χρόνια. Έχει ποσοστό αναπηρίας 80% από τα ΚΕΠΑ. Μας απέρριψαν αίτηση για σύνταξη γιατί θα πρέπει να υπάρχει σοβαρή επιδείνωση για να δικαιούται (η σοβαρή επιδείνωση βέβαια είναι υποκειμενικό μιας και η επιτροπή έκρινε ότι δεν υπάρχει ενώ σύμφωνα με προηγούμενες αποφάσεις των ΚΕΠΑ υπάρχει). Κάναμε αίτηση για επίδομα αναπηρίας στη Πρόνοια αλλά μας είπαν ότι δεν δικαιούται γιατί εκτός από κωφός πρέπει να έχει και ψυχική νόσο. ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γεια σας,
    ο αδερφός μου δεν ακούει μετά από ατύχημα που είχε σε ηλικία 5 ετών (σήμερα είναι 45). Δούλευε για 25 χρόνια και απολύθηκε πριν 2 χρόνια. Έχει ποσοστό αναπηρίας 80% από τα ΚΕΠΑ. Μας απέρριψαν αίτηση για σύνταξη γιατί θα πρέπει να υπάρχει σοβαρή επιδείνωση για να δικαιούται (η σοβαρή επιδείνωση βέβαια είναι υποκειμενικό μιας και η επιτροπή έκρινε ότι δεν υπάρχει ενώ σύμφωνα με προηγούμενες αποφάσεις των ΚΕΠΑ υπάρχει). Κάναμε αίτηση για επίδομα αναπηρίας στη Πρόνοια αλλά μας είπαν ότι δεν δικαιούται γιατί εκτός από κωφός πρέπει να έχει και ψυχική νόσο. ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γεια σας,
    αν κάποιος παίρνει προνοιακό επίδομα και παράλληλα βρει εργασία για 9 ημέρες το μήνα (δηλαδή 9 ένσημα το μήνα), του κόβεται το προνοιακό επίδομα;
    Υπάρχει κάποιο όριο όσον αφορά στις ημέρες εργασίας ανά μήνα ή στις μηνιαίες αποδοχές όπου μπορεί κάποιος να εργάζεται και παράλληλα να μην χάνει και το προνοιακό επίδομα; Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανήλικο τέκνο έλαβε σύνταξη από πρόνοια λόγω αναπηρίας 80% το 2015 Euro 3750,00.Υποχρεούται σε ξεχωριστή δήλωση ή το εισόδημα του μπαίνει στη ΔΦΕ του πατέρα του και σε ποιόν κωδικό.Ευχαριστώ για τη απάντηση σας εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα, υπάρχει περίπτωση να λάβει κανείς την απόφαση από το ΚΕΠΑ, αφού έχει περάσει επιτροπή και έχει βγει με ποσοστό 67% και άνεργος και να πληρώσει χρήματα παίρνοντάς την; Τι είναι τα 43 ευρώ που αναφέρονται ως έξοδα ΙΚΑ-ΕΤΑΜ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπέρα εχω χάσει το πόδι μου σε τροχαίο και εχω αφερεση νεφρού και σπληνας η γνωμάτευση από Κεπα είναι άνω του 67%εφ όρου ζωής τι αναπηρικη συνταξη δικαιούμαι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλησπέρα εχω χάσει το πόδι μου σε τροχαίο και εχω αφερεση νεφρού και σπληνας η γνωμάτευση από Κεπα είναι άνω του 67%εφ όρου ζωής τι αναπηρικη συνταξη δικαιούμαι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. για σας ειμαι 26 χρωνον και πασχο απο ψιχοτικο συνδρομο ξερετε μου δοσανε το αναπηρικο επιδομα 67% αλλα θελο να ροτισο εαν το 2018 που θα ξαναπερασο εαν το δινουνε μονιμα διοτι εχο σπαταλιση χρονο και χρημα περνοντας απο της επιτροπες 3 φορες και την 4 μου την δοσανε για διο χρονια και ηθελα να ροτισο εαν θα μου καταβλιθη μονιμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΑΤ' ΑΡΧΗΝ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ . ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ 88% . ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΚΕΠΑ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΣΤΟ ΙΚΑ-ΟΠΑΔ ΔΡΑΜΑΣ ΝΑ ΒΡΩ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΙΤΗΣΗ , ΑΦΟΥ Ο ΕΝΑΣ Μ' ΕΣΤΕΛΝΕ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΜΕ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ , ΟΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΥ Ν' ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ . ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ Ν' ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ Τ' ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ . ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ . thanasispsill@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλησπερα σας εχω εξεταστει στο ΚΕΠΑ κ μου διεγνωσαν αναπηρία 40% μετα απο εργατικο ατυχημα ,δικαιουμε καποιο επιδομα ισως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλησπερα,
    Η χορηγηση του επιδοματος προνοιας εχει σχεση με εισοδηματικα κριτηρια(καθαρο ετηαιο εισοδημα); Εχω ποσοστο αναπηριας 67% και κατεθεσα για πρωτη φορα αιτηση για το επιδομα.Θα ηθελα να ξερω αν προκειται να το παρω η αν περιμενω τσαμπα. Ειμαι ανεργη και το ετησιο εισοδημα μου απο μισθωσεις ακινητων ειναι 9600 Ευρω.
    Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εχω αναπηρια 80 αλλα χρωσταω στο οαεε 50000 περιπου.Δικαιουμαι επιδομα
    απο την προνοια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα άτομα με με οφειλές εισφορών προς το Ταμείο τους δεν εντάσσονται στο πρόγραμμα της οικονομικής ενίσχυσης βαριάς αναπηρίας.

      Διαγραφή
  32. Καλησπέρα. Πολλά συγχαρητήρια για την αξιολογότατη προσπάθειά σας. Θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής. Η μητέρα μου παίρνει το επίδομα αναπηρίας (από διαβήτη, ca νεφρού κ.α.) με ποσοστό αναπηρίας 90%. Η ίδια, αφού δεν έχει ένσημα, είναι ασφαλισμένη έμμεσα στον πατέρα μου στο ΙΚΑ, ο οποίος απεβίωσε πρόσφατα. Τώρα που η αναπροσαρμοσθείσα και μειωμένη σύνταξη θα περάσει στην μητέρα μου, η ίδια δε θα δικαιούται στο εξής το προνοιακό επίδομα ή υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις για να συνεχίσει να το παίρνει; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. Παντελής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλημέρα.η μητέρα μου είναι 87 ετών είναι συνταξιούχος από τον πατέρα μου με αναπηρική σύνταξη αυτή την στιγμή είναι με εγκεφαλικο και είναι κλινιρις..Εγώ δικαιούμαι καποιο επιδομα Γιατί δεν μπορώ να εργαστώ ...ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. στην μητερα μου που ειναι γεννηθεις το 1943 προσφατα[15-12-2016] το ΚΕΠΑ εδωσε στην κινητική αναπηρια ποσοστο 81% και σε συνολική αναπηρία 85% εφ ορου ζωής και ενεκρινε το επίδομα ετερου προσωπου.Δικαιουται και το επιδομα κινησης απο την Προνοια ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. καλησπερα ο πατερας μου εχει 80τις εκατο αναπηρια αλλα παιρνει αναπηρικη συνταξη μου ειπαν οτι δικαιουται επιδομα κινησης ισχυει; ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλησπέρα . 27 χρόνο ΑΜΕΑ γεννήθηκε με νοητική υστέρηση ασφαλισμένο στο ΙΚΑ απο τον πατέρα . Τι δικαιούνται και οι δυο
    Σας ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλημέρα! Είμαι 37 χρόνων και έχω σακχαρώδη διαβήτη από 3,5 ετών καθώς και πλήρη κώφωση του αριστερού αυτιού μου εξαιτίας του διαβήτη σε ηλικία 6-7 ετών. Τι ποσοστό αναπηρίας έχω στο περίπου? Ο κος που κατέθεσα τον φάκελο στο ΚΕΠΑ βλέποντας τα ένσημα μου μου είπε πως αντί για επίδομα μπορώ να πάρω σύνταξη και να ρωτήσω στο ΙΚΑ για τα περαιτέρω. Αξίζει κάτι τέτοιο η όχι? Σας ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθειά σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. καλησπερα...πασχω απο επιληψια εδω και 15 χρονια ομως παιρνω φαρμακευτικη αγωγη και ειμαι καλυμμενη.....ξερει καποιος να μου πει αν θεωρειται αναπηρια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΕΧΩ ΕΝΑ ΓΙΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΛΦΙΣΜΟ ΚΑΙ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΟΠΤΙΚΗ ΟΞΥΤΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΓΥΑΛΙΩΝ 1/10 ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΜΑΤΙ. ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΑΝ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΣΤΑ ΚΕΠΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΔΙΚΑΙΟΥΤΕ ΕΠΙΔΟΜΑ. ΔΙΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΠΟΛΛΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΥΑΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Συνταξιουχος με συνταξη γηρατος, απεκτησε πιστοποιημενη απο ΚΕΠΑ αναπηρια 85% (καρκινος με ουρητηροστομια, μαζι με ανοια).Ο ανθρωπος αυτος δικαιουται καποιο βοηθημα; Σας ευχαριστω πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλησπέρα σας. η ΜΗΤΕΡΑ μου παιρνει συνταξη γηρατος ΟΓΑ και με ΣΥΝΟΛΙΚΟ ποσοστο αναπηριας 73% από το 1991 (1. δυσκαψία ισχίου 35%, 2. βράχυνση κάτω άκρου 7 εκατ. με ατροφία των μυών 30%, 3. δυσκαψία ισχύου συνέπεια οστεοαθριτιδας 30%, 4. συγγενές εξάθρημα ισχίου 20%)δικαιούται να περάσει από Επιτροπή για οικονομικη ενίσχυση ?μου ειπαν για επιδομα κινησης πρεπει να εχει 80% και επάνω. Μπορεί ομως να δικαιούται κάποιο άλλο? Σας ευχαριστώ εκ των προτερων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Έχω την κόρη μου με επιληψία δικαιουμε επίδομα ή όχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλησπέρα έχω το γιο μου με σπηλεκτομη μετά από τροχαίο δικαιούμαι επίδομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Σας παρακαλώ για μια άμεση απάντηση. Ανήλικο παιδί 15 ετών με νοσογόνο παχυσαρκία δικαιούται επίδομα πρόνοιας ή αναπηρική σύνταξη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΕΧΩ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΜΕ ΑΓΧΩΔΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΦΟΒΙΑ ..ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΛΙΓΟ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΜΕ ΤΡΑΓΙΚΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΑΧΕΣ ...ΔΕ ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΑΙ,,, ΜΠΟΡΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Ή ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ Ή ΠΑΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ Ή ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ...ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΩΣ ΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ. ΔΕΓΝΩΡΙΖΩ , ΑΠΟ URL.....ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ FACEBOOK ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΟΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΣΥΕ ΠΟΣΟΣΤΟΥ 80 % ΚΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΤΕΡΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ.ΠΑΙΡΝΩ ΕΠΙΔΟΜΑ ΤΟΥ ΠΔ 169/2007 460 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΝ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ π.χ. ΤΟΥ Ν.1140/1981 ΤΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ειμαι συνταηιουχος του ΙΚΑ , παιρνω 349Ε δε παιρνω κανενα αλλο επιδομα και εχω ποσοστο αναπηριας 75% αναπηριας. Δικαιουμε καποιο επιδομα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Πασχω από επιληψία από το 1996. Πρέπει να περάσω από τα ΚΕΠΑ αλλά δεν έχω άδεια για να τη δικαιολογήσω. Μήπως από τις επιτροπές δίνουν ειδικό δικαιολογητικό για αυτή την περίπτωση? Αλλιώς θα είμαι αδικαιολογήτως απών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Στις 24 Ιανουαρίου 2018 κλείνω τα 62. Λαμβανω συνταξη αναπηριας με 67% απο 1-1-2014, 4 εξετασεις απο ΚΕΠΑ, η τελευταια αναφερει οτι θα πρεπει να ξαναεξεταστω τον Ιουνιο του 2020. Ερωτηση 1η. Βασει του Κανονισμου Ασφαλιστικης Αρμοδιοτητος, δικαιουμαι να κανω αιτηση για μονιμοποιηση της συνταξης αναπηριας και αν ναι, τι πρεπει να κανω. Ερωτηση 2η. Δικαιουμαι καποιο επιδομα αναπηριας? Ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. η αποφαση του ΚΕΠΑ λέει:

    Γλοιωμα εγκεφαλου ΜΗ χειρουργικο με δευτεροπαθείς κρίσεις Ε ανθεκτικες στην τριπλη φαρμακευτικη αγωγη. Ηπια δεξια πυραμιδικη συνδομη, διαταραχες εκμπομπης του λόγου, ποσοστο στην κινητικη αναπηρία 45%.
    Απο το ανωτερο προκυπτει οτι το συνολικο ποσοστο ανερχεται σε 80% κατα την Ιατρική πρόβλεψη

    Δικαιούμε εξωιδρυματικο επίδομα; Αν ναι που καταθέτω χαρτιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καλησπέρα σας. Ο πατέρας μου (έμμεσα ασφαλισμένος από τη μητέρα μου στο ΙΚΑ, η οποία εχει 50% αναπηρια κινητική) είναι 64 ετών, είναι διαβητικός (κάνει ενέσεις ινσουλίνης 3 φορές την ημέρα), έχει κάνει 2 επεμβάσεις στη καρδιά (στεντ), με εκφυλιση ωχράς κηλίδας (έχει μέχρι στιγμής κάνει γυρω στις 5 ενέσεις στα μάτια και κάνει και λειζερ και παρακολουθείται συστηματικά από το δημόσιο νοσοκομείο γι αυτόν τον εκφυλισμό), και όντας και άνεργος από το 2012, δικαιούται κάποιο προνοιακό επίδομα ή κάποιο ποσοστό αναπηρίας; Αν ναι που πρέπει να απευθυνθώ;;
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλημέρα σας. Έχω 3 αυτοάνοσα νοσήματα εκ των οποίων τα 2 ειανι λυκος και ρευματοειδής αρθρίτιδα με πόνους στις αρθρώσεις, που εχουν αρχίσει να με δυσκολευουν στην καθημερινότητα. Εκανα αίτηση για να περάσω επιτροπή ΚΕΠΑ για πρωτη φορά. Αυτη τη στιγμη εργάζομαι. Δικαιουμαι κάποιο εγχρήματο επίδομα ? θα πρεπει να το γνωριζω για να συμπληρώσω την αιτηση προς τα ΚΕΠΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καλησπέρα σας και Χρόνια σας πολλά είμαι φορέας hiv έχω πρόβλημα με το χέρι σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα και εθισμένος σε ψυχοδραστικές ουσίες με ποσοστό 80% που βγήκε στις 23 Δεκέμβρη τα έχω καταθέσει όλα στο ΚΕΠΑ στην Κω ξέρετε πότε θα αρχίσουν να λαμβάνω τι σύνταξη είμαι 30 ετών ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Έχω περάσει κε.π.α με 67%αναπηρία δικαιούμαι κάρτα ανέρωτας από τον οαεδ έχω ογα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καλησπέρα σας.
    Είμαι μισθωτός ιδιωτικός υπάλληλος και εχω ολική απώλεια όρασης από το ένα μάτι λογω ατροφίας του οπτικού νευρου. Δικαιούμαι κάποιο επίδομα, και εαν ναι τι διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω?

    Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. τρεις παθησεις κυρια ποσοστο 50 τοις εκατο δευτερη παθηση 20 και τριτη 25 τι ποσοστο αναπηριας δικαιουσε συμφωνα με κανονισμο του κεβα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. καλησπερα ο αδερφος μου ειναι 54ετων και εχει αναπηρια 67% και απο το ενα ματι βλεπει 3στα 10 δικαιουτε κατι παραπανω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Gia sas tha ithela na sas rotiso an dikeume ti si daksi.mou kanane aferesi splinas.efxaristo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Καλησπέρα σας, έχω απόφαση ΚΕΠΑ του 2012 για ΣΔ1 με 50% που έληξε το 2013 που αφορά τον γιο μου και δεν την ανανέωσα ποτέ, παίρνω προνοιακό με απόφαση της Νομαρχίας που γράφει 67% και εφ' όρου ζωής, μέχρι τώρα δεν έχω κάποιο πρόβλημα εκτός της εφορίας που δεν το δέχεται. Με την καινούργια εγκύκλιο πέρασε στις παθήσεις που δεν χρειάζονται επανέλεγχο, επίσης γίνονται πλέον ηλεκτρονικά οι αιτήσεις. Γνωρίζετε τι πρέπει να κάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Καλησπέρα έχω την κόρη μου κωφή με δεύτερη πάθηση συνολικό ποσοστό 95 τοίς εκατό και είναι επ αόριστον είναι είκοσι πέντε ετών αν πιάσει δουλειά θα της κόψουν την σύνταξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Καλησπέρα έχω επιληψία 1 φορά με γ
    Βγάλαν 50% έκανα ένσταση κ πήρα 67% τώρα περνάω ξανά αλλά τώρα έχω δυνατό χαρτί που λέγετε πράγματογνώμονας που όρισε το δικαστήριο κ γράφει τα προβλήματα μου. Να καταθέσω στην επιτροπή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. για σας ο γιος μου παίρνει 285 ευρώ το μήνα σύνταξη αναπηρίας από τον ογά με αναπηρία 67% δεν έχει άλλα εισοδήματα .Δικαιούται κάποιο άλλο επίδομα? ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Καλησπέρα.. Πάσχω από σκλήρυνση κατά πλάκας είμαι σε αγωγη 10 χρόνια... Επίσης έχω κατάθλιψη κ κρίσεις πανικού δύσκολο να εργαστώ.. Δικαιουμε κάποιο επίδομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΚΑΛΑΗΣΠΕΡΑ.ΕΧΩ ΑΝΑΠΗΡΙΑ 67% ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΚΑΤΩ ΑΚΡΟ ΚΑΙ ΠΕΡΝΩ ΑΝΑΠΗΡΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΠΟ ΤΟ ΙΚΑ.ΘΑ ΗΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΑΝ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΝΑΠΗΡΙΚΟ ΠΡΟΝΙΑΚΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΠΕΚΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Συγνώμη που ενοχλώ αλλά θέλω απάντηση στο ερώτημα όσο πιο γρήγορα γίνεται η πεθερά μου επέμενε σύνταξη από τον ΟΓΑ με βασική 360€ κύρια πρόσθετη 160€ και γράφει πάνω προς
    .επιδ- επιδ.παργιας ζήτησε να Πάρει τη χηρείας του άνδρα της που είχε ποια μεγάλη βασική αλλά τώρα της κόψαν όλα τα επιδόματα για πιο λόγο αφού ζήτησε μόνο τη βασική τη μπορεί να κάνω για να επανέλθει η παλιά σύνταξη η να πάρω πάλι το επίδομα που ανέρχεται σε670€ γιατί στο ΟΓΑ φενετε ότι δεν είναι ασφαλισμένη ενώ μου είπαν ότι μόνο η βασική θα αλλάξει γιατί τώρα μου λένε ότι είναι ενιαία σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ περιμένω άμεσα απάντηση το τηλ είναι 6974050283

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Η χορήγηση του επιδόματος τετραπληγίας - παραπληγίας "βραχιονιου πλεγματος", ειναι δυνατη ? και βαση πιου νομου ?
    ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Καλησπέρα σας, είμαι ινσουλινοεξαρτώμενη λαμβάνω το επίδομα με ποσοστό αναπηρίας 50% η απόφαση ΚΕΠΑ ήταν εφ όρου ζωής. Αν εργαστώ θα μπορέσω να το ξανά πάρω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Έχω γλοίωμα (όγκο) στον θάλαμο του εγκεφάλου και επιληπτικές κρισεις. Μπορώ να πάρω κάποια αναπηρική σύνταξη;έχω κάνει χημειοθεραπείες και ακτινοβολίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Καλησπέρα σας έπαιρνα επίδομα για καρκίνο μαστού με ποσοστό 67% και η γνωμάτευση έληξε. Έχω όμως επιληψία. Μπορώ να κάνω αίτημα επανεξέτασης για την συγκεκριμένη πάθηση? Υπάρχει περίπτωση να το εγκρίνουν και να παίρνω το επίδομα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. καλησπερα μου εβγαλαν 45% αναπηρια λογω ακοησ .τι δικαιωματα εχω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Καλησπέρα έχω επιληψία έκανα τα χαρτιά μου και μου βγάλανε 40της εκατό έχω τώρα ζάχαρο αν κανο εστανση και βαλο και το ζάχαρο θα μέτρηση καθόλου ευχαριστώ για να παρο 67 της εκατό ευχαρηστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Καλησπέρα σας,από 17 χρ.εχω επιληψία
    και τώρα είμαι 36 παίρνω δύο διαφορετικά φάρμακα κ δεν έχω ούτε ασφάλεια, δικαιούμαι κάποιο επίδομα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Καλησπέρα! Έχω διαβήτη και παίρνω το προνοιακό επίδομα. Αν θα γραφτώ σε μια πρόγραμμα του ΕΣΠΑ σεμινάρια σαν μαθητής και πληρωθώ από ΕΣΠΑ για την θεωρία και από πρακτική,θα κόβετε το επίδομα; Ευχαριστούμε για την παροχή σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε, εφόσον επιθυμείτε απάντηση στο ερώτημα σας, καλύτερα να έρθετε στη διαδικτυακή ομάδα του Facebook «Συνήγορος των ΑμεΑ», διότι εδώ πλέον δεν προλαβαίνουμε να δίνουμε απαντήσεις, καθώς τα ερωτήματα που λαμβάνουμε σε καθημερινή βάση είναι πάρα πολλά.
Ο σύνδεσμος που οδηγεί στην ομάδα μας: https://www.facebook.com/groups/sinigoros.amea/