Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2021

Καταγγελία στην ΑΠΔΠΧ: Για 2η φορά η Δ/νση Κοιν/κού Ελέγχου στη Βουλή διαγράφει το όνομά μου!

Αδυνατώ να κατανοήσω για ποιον λόγο η Διεύθυνση Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, Τμήμα Αναφορών, της Βουλής, κάθε φορά διαγράφει το όνοματεπώνυμό μου χωρίς να με ενημερώσει.

Πρόσφατα, σε αίτημά μου να διαγραφτεί μόνο ο αριθμός του τηλεφώνου μου, ο οποίος ήταν σε δημόσια θέα, με αποτέλεσμα να δέχομαι πολλά τηλεφωνήματα από αναγνώστες που με αναζητούν, η ανωτέρω διεύθυνση, παρά το ότι εκκρεμεί να παράσχει εξηγήσεις στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων, από προηγούμενη καταγγελία μου επειδή είχαν διαγράψει και παλαιότερα το ονοματεπώνυμό μου, ξαναδιέγραψε το ονοματεπώνυμό μου!

Συνολικά δηλαδή μου έχουν διαγράψει το ονοματεπώνυμό μου από τρεις αναφορές Βουλευτών. Από κείμενα τα οποία έχουν προδημοσιευθεί στο ιστολόγιό μου και σε άλλους χώρους στο διαδίκτυο.

Κατόπιν των ανωτέρω, επειδή αυτές οι ενέργειες δεν είναι νόμιμες ενώ παραβιάζουν τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, περνάω και σε δεύτερη καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων.

04.02.2021: Το κείμενο της καταγγελίας μου:
Η καταγγελία μου στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων έλαβε τον αρ. πρωτ. 900/04.02.2021.


Στις 26.01.2021 υπέβαλα, με το
email, αίτημα στη Διεύθυνση Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, με θέμα, «Αίτηση για διαγραφή του προσωπικού μου δεδομένου από αναφορά πρώην Βουλευτή». Το αίτημα έλαβε τον αρ. πρωτ. 1485/03.02.2021.

Με το αίτημα μου ζητούσα να διαγραφτεί ο αριθμός του προσωπικού μου τηλεφώνου από Αναφορά Βουλευτή αφού αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της Βουλής χωρίς τη συναίνεσή μου. Στο ίδιο αίτημα διευκρίνισα με υπογράμμιση να διαγραφτεί μονάχα ο αριθμός του τηλεφώνου μου και όχι το όνομά μου (για τον λόγο ότι υπάρχει
προηγούμενο με μη σύννομη διαγραφή του ονόματός μου από δύο Αναφορές Βουλευτών. Γι΄ αυτή την υπόθεση εκκρεμεί η καταγγελία μου στην ΑΠΔΠΧ, υπ΄αρ. Γ/ΕΙΣ/6526/2020, για την οποία έχει κληθεί η καταγγελλόμενη υπηρεσία να παράσχει εξηγήσεις στην Αρχή).

Στις 03.02.2021 έλαβα απάντηση, υπ’ αρ. πρωτ. 1491 / αρ. διεκπ. 1189, για το ότι το αίτημά μου, για διαγραφή του αριθμού του τηλεφώνου μου ικανοποιήθηκε.

Διαπίστωσα, όμως, από τις 27.01.2021, ότι η Διεύθυνση Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, αντί να διαγράψει τον αριθμό του τηλεφώνου μου από την Αναφορά του Βουλευτή, αφαίρεσε εντελώς το αρχείο .
pdf με το ερώτημα του Βουλευτή, δηλαδή το πλήρες κείμενο της Αναφοράς του, αφήνοντας αναρτημένες μόνο τις Απαντήσεις των Υπουργών που της αντιστοιχούν.



Στις 04.02.2021, πέρασα σε νέο αίτημα, με το
email (έλαβε αρ. πρωτ. 1539/4-2-2021), ενημερώνοντας τη Διεύθυνση Κοινοβουλευτικού Ελέγχου για το λάθος και ζητώντας της να αναρτήσει και πάλι την Αναφορά του Βουλευτή.
Ώρες αργότερα, την ίδια ημέρα, διαπίστωσα, με δυσαρέσκεια, ότι αναρτήθηκε το αρχείο .
pdf με την Αναφορά του Βουλευτή, με διαγραμμένο τον αριθμό τηλεφώνου μου, όπως το είχα ζητήσει, αλλά δυστυχώς και με διαγραμμένο το ονοματεπώνυμό μου – κατ’ επανάληψη, παρά την προηγούμενη καταγγελία μου – και χωρίς να λάβω την παραμικρή ενημέρωση για την επεξεργασία που διενεργήθηκε παράνομα στο προσωπικό μου δεδομένο εφόσον δεν είχαν τη συναίνεσή μου να το διαγράψουν. Αντιθέτως, τους είχα επισημάνει να μην διαγράψουν το όνομά μου.

 

Κατόπιν των ανωτέρω, καταγγέλλω στην Αρχή την ίδια υπηρεσία (Δ/νση Κοινοβουλευτικού Ελέγχου) επειδή συνεχίζει κατ΄ εξακολούθηση να διαγράφει χωρίς τη συναίνεσή μου το ονοματεπώνυμό μου από Αναφορές Βουλευτών, κι ενώ πρόκειται για δημοσιευμένα κείμενα σε διάφορους χώρους ενημέρωσης στο διαδίκτυο καθώς ενασχολούμαι με ακτιβισμό, λόγος που με κάνει να ζητάω τακτικά την παρέμβαση Βουλευτών, οι οποίοι ενσωματώνουν αρκετές φορές τις επιστολές που συντάσσω, και δημοσιεύω στο διαδίκτυο, στα μέσα κοινοβουλευτικού ελέγχου που ασκούν.

Επισυνάπτονται όλα τα σχετικά αρχεία της αλληλογραφίας μου με την καταγγελλόμενη υπηρεσία.

Με εκτίμηση,
Ανδρέας Μπαρδάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε, εφόσον επιθυμείτε απάντηση στο ερώτημα σας, καλύτερα να έρθετε στη διαδικτυακή ομάδα του Facebook «Συνήγορος των ΑμεΑ», διότι εδώ πλέον δεν προλαβαίνουμε να δίνουμε απαντήσεις, καθώς τα ερωτήματα που λαμβάνουμε σε καθημερινή βάση είναι πάρα πολλά.
Ο σύνδεσμος που οδηγεί στην ομάδα μας: https://www.facebook.com/groups/sinigoros.amea/