Προς υπουργούς και αναπληρωτές υπουργούς:
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΓΙΑΝΗΣ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ
ΟΛΓΑ − ΝΑΝΤΙΑ ΒΑΛΑΒΑΝΗ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΑΡΔΑΣ
ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΚΟΥΡΛΕΤΗΣ
ΘΕΑΝΩ ΦΩΤΙΟΥ
ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΟΥΤΣΗΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΣ
ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ
Κοινοποίηση:
- Βουλή των Ελλήνων
και προς όλους τους βουλευτές με αποστολή email σε έναν προς έναν.
- Νομικό Συμβούλιο του Κράτους
- Συνήγορος του Πολίτη
- Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία
- Κα Κούνεβα Κωνσταντίνα, Τμήμα ΑμεΑ ΣΥΡΙΖΑ
- Διάφορα ΜΜΕ
Επείγον:
Αίτημα και παράκληση στους φορείς της κοινοποίησης να διαβιβάσουν αυτή την επιστολή στους αναφερόμενους υπουργούς, καθώς επίσης να εξετάσουν τη νομιμότητα ή την ορθότητα της αναφερόμενης υπουργικής απόφασης.
- Βουλή των Ελλήνων
και προς όλους τους βουλευτές με αποστολή email σε έναν προς έναν.
- Νομικό Συμβούλιο του Κράτους
- Συνήγορος του Πολίτη
- Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία
- Κα Κούνεβα Κωνσταντίνα, Τμήμα ΑμεΑ ΣΥΡΙΖΑ
- Διάφορα ΜΜΕ
Επείγον:
Αίτημα και παράκληση στους φορείς της κοινοποίησης να διαβιβάσουν αυτή την επιστολή στους αναφερόμενους υπουργούς, καθώς επίσης να εξετάσουν τη νομιμότητα ή την ορθότητα της αναφερόμενης υπουργικής απόφασης.
Αθήνα
12/4/2015
Θέμα: «Καταγγελία για την ΚΥΑ αριθμ. ΟΙΚ. 494/7.4.2015 που ρυθμίζει τον Ν.4320/15 για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης»
Κύριοι υπουργοί και αναπληρωτές υπουργοί, συνυπογράφοντες της ΚΥΑ αριθμ. ΟΙΚ.494/7.4.2015
Επιθυμώ να καταγγείλω το απαράδεκτο της ΚΥΑ αριθμ. ΟΙΚ. 494/7.4.2015 ως αρμόδια υπουργική απόφαση που ρυθμίζει τις διατάξεις του Ν.4320/15 άρθρα 1-4,
για α) χρονική ασυμβατότητα με την ουσία και το περιεχόμενο του νόμου και
β) για παραλογισμό, βάσει του τρόπου που καθορίζει τα εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια των δικαιούχων.
Σύμφωνα με τον Ν.4320/15 οι παροχές των άρθρων 1, 2 και 3 αναφέρονται σε άτομα και οικογένειες που διαβιούν σε συνθήκες ακραίας φτώχειας.
Εσείς όμως, με το άρθρο 3, παρ.4 της υπουργικής απόφασης, θέσατε ως έτος αναφοράς των εισοδημάτων τα εισοδήματα των ατόμων και των οικογενειών που διαβίωναν σε συνθήκες ακραίας φτώχειας προ δύο ετών!
«4. Έτος αναφοράς εισοδημάτων: Η εισοδηματική κατάσταση των δικαιούχων βάσει της οποίας δύνανται να επιλεγούν και υπολογίζεται το ύψος των παροχών γίνεται με έτος αναφοράς το οικονομικό έτος 2014 (χρήση 2013).»
Καθώς επίσης, καθορίσατε τα περιουσιακά κριτήρια με την παραγρ. 5β τις καταθέσεις που υπήρχαν προ δύο ετών!
«β. Το συνολικό ύψος των καταθέσεων του ατόμου ή του συνόλου των μελών της οικογένειας σε όλα τα πιστωτικά ιδρύματα της χώρας και του εξωτερικού ή/ και η τρέχουσα αξία μετοχών, ομολόγων κ.λπ., να μην υπερβαίνει για το οικονομικό έτος 2014 (χρήση 2013) το διπλάσιο του ορίου εισοδήματος για την λήψη των παροχών της παρούσας απόφασης.»
Δηλαδή, εκτός από το ότι δεν λαμβάνετε υπόψη σας την παρούσα κατάσταση των συμπολιτών μας, θέσατε και εκτός κριτηρίου τα φετινά και τα περσινά εισοδήματα, επιθυμώντας ίσως να ασχοληθείτε μόνο με το παρελθόν τους!
Έτσι, αν λάβουμε ως παράδειγμα ένα άτομο όπου εντός της χρήσης 2013 είχε πραγματικό εισόδημα 2.500 ευρώ ενώ για τη χρήση 2014 είχε μηδενικό εισόδημα,
εφόσον το εισόδημά του ξεπερνάει το εισοδηματικό κριτήριο του άρθρου 3 (2.400 ευρώ) αυτό το άτομο δεν θα λάβει καμία από τις παροχές των άρθρων 1, 2 και 3 του Ν.4320/15 επειδή κατά τη λογική των συνυπογράφοντων υπουργών αυτό το άτομο εξακολουθεί και στηρίζεται στο ποσό των 2.500 ευρώ ακόμα και μετά από δύο χρόνια!
Αντιθέτως, ένα άλλο άτομο το οποίο εντός της χρήσης 2013 δεν είχε πραγματικό εισόδημα (μηδενικό) ούτε καταθέσεις, όμως εντός της χρήσης 2014 απέκτησε πραγματικό εισόδημα 50.000 ευρώ και το τοποθέτησε σε καταθέσεις στο εσωτερικό, αυτό το άτομο θα δικαιούται και των τριών παροχών για την ανθρωπιστική κρίση!
Εις βάρος φυσικά των υπολοίπων ατόμων και οικογενειών που τόσο για το 2014 όσο και για φέτος διαβιώνουν σε συνθήκες ακραίας φτώχειας και παράλογων υπουργικών αποφάσεων.
Ερωτώνται οι κύριοι υπουργοί, συνυπογράφοντες της ΚΥΑ αριθμ. ΟΙΚ. 494/7.4.2015: (Η αναφερόμενη υπουργική απόφαση ανακοινώθηκε και δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β577 της 9ης Απριλίου 2015, την ίδια ημερομηνία που η κυβέρνησή σας πλήρωσε 448 εκατ. ευρώ προς το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο)
α) Γιατί υπογράφετε αποφάσεις ασύμβατες χρονικά με τους νόμους από τους οποίους απορρέουν, με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα παράλογο αποτέλεσμα που θα αδικήσει τις ευπαθείς ομάδες τις κοινωνίας μας;
β) Γιατί βάζετε σε άμεση προτεραιότητα τις υποχρεώσεις του κράτους απέναντι στους πιστωτές του και όχι τις υποχρεώσεις του απέναντι στους πολίτες που διαβιώνουν (τώρα και όχι πριν δύο χρόνια) ακραίες συνθήκες φτώχειας;
Ο ερωτών:
Ανδρέας Μπαρδάκης, δημιουργός των ιστοτόπων:
«Δωρεάν συμβουλές σε ΑμεΑ και οικονομικά αδύναμους»
9 Ιανουαρίου 2016
Έκτακτη πρόσκληση στους φίλους αναγνώστες που ρωτούν:
Όσοι μπορείτε μπείτε στην ομάδα μας "ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΩΝ ΑΜΕΑ" προκειμένου να συμμετέχετε σε ομαδικές συζητήσεις διότι δεν προλαβαίνω τον ρυθμό των ερωτήσεων και χρειάζεται να μετατραπεί σε συλλογική αυτή η δράση που έχω ξεκινήσει.
https://www.facebook.com/groups/1240016732679704/
Facebook
Θέμα: «Καταγγελία για την ΚΥΑ αριθμ. ΟΙΚ. 494/7.4.2015 που ρυθμίζει τον Ν.4320/15 για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης»
Κύριοι υπουργοί και αναπληρωτές υπουργοί, συνυπογράφοντες της ΚΥΑ αριθμ. ΟΙΚ.494/7.4.2015
Επιθυμώ να καταγγείλω το απαράδεκτο της ΚΥΑ αριθμ. ΟΙΚ. 494/7.4.2015 ως αρμόδια υπουργική απόφαση που ρυθμίζει τις διατάξεις του Ν.4320/15 άρθρα 1-4,
για α) χρονική ασυμβατότητα με την ουσία και το περιεχόμενο του νόμου και
β) για παραλογισμό, βάσει του τρόπου που καθορίζει τα εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια των δικαιούχων.
Σύμφωνα με τον Ν.4320/15 οι παροχές των άρθρων 1, 2 και 3 αναφέρονται σε άτομα και οικογένειες που διαβιούν σε συνθήκες ακραίας φτώχειας.
Εσείς όμως, με το άρθρο 3, παρ.4 της υπουργικής απόφασης, θέσατε ως έτος αναφοράς των εισοδημάτων τα εισοδήματα των ατόμων και των οικογενειών που διαβίωναν σε συνθήκες ακραίας φτώχειας προ δύο ετών!
«4. Έτος αναφοράς εισοδημάτων: Η εισοδηματική κατάσταση των δικαιούχων βάσει της οποίας δύνανται να επιλεγούν και υπολογίζεται το ύψος των παροχών γίνεται με έτος αναφοράς το οικονομικό έτος 2014 (χρήση 2013).»
Καθώς επίσης, καθορίσατε τα περιουσιακά κριτήρια με την παραγρ. 5β τις καταθέσεις που υπήρχαν προ δύο ετών!
«β. Το συνολικό ύψος των καταθέσεων του ατόμου ή του συνόλου των μελών της οικογένειας σε όλα τα πιστωτικά ιδρύματα της χώρας και του εξωτερικού ή/ και η τρέχουσα αξία μετοχών, ομολόγων κ.λπ., να μην υπερβαίνει για το οικονομικό έτος 2014 (χρήση 2013) το διπλάσιο του ορίου εισοδήματος για την λήψη των παροχών της παρούσας απόφασης.»
Δηλαδή, εκτός από το ότι δεν λαμβάνετε υπόψη σας την παρούσα κατάσταση των συμπολιτών μας, θέσατε και εκτός κριτηρίου τα φετινά και τα περσινά εισοδήματα, επιθυμώντας ίσως να ασχοληθείτε μόνο με το παρελθόν τους!
Έτσι, αν λάβουμε ως παράδειγμα ένα άτομο όπου εντός της χρήσης 2013 είχε πραγματικό εισόδημα 2.500 ευρώ ενώ για τη χρήση 2014 είχε μηδενικό εισόδημα,
εφόσον το εισόδημά του ξεπερνάει το εισοδηματικό κριτήριο του άρθρου 3 (2.400 ευρώ) αυτό το άτομο δεν θα λάβει καμία από τις παροχές των άρθρων 1, 2 και 3 του Ν.4320/15 επειδή κατά τη λογική των συνυπογράφοντων υπουργών αυτό το άτομο εξακολουθεί και στηρίζεται στο ποσό των 2.500 ευρώ ακόμα και μετά από δύο χρόνια!
Αντιθέτως, ένα άλλο άτομο το οποίο εντός της χρήσης 2013 δεν είχε πραγματικό εισόδημα (μηδενικό) ούτε καταθέσεις, όμως εντός της χρήσης 2014 απέκτησε πραγματικό εισόδημα 50.000 ευρώ και το τοποθέτησε σε καταθέσεις στο εσωτερικό, αυτό το άτομο θα δικαιούται και των τριών παροχών για την ανθρωπιστική κρίση!
Εις βάρος φυσικά των υπολοίπων ατόμων και οικογενειών που τόσο για το 2014 όσο και για φέτος διαβιώνουν σε συνθήκες ακραίας φτώχειας και παράλογων υπουργικών αποφάσεων.
Ερωτώνται οι κύριοι υπουργοί, συνυπογράφοντες της ΚΥΑ αριθμ. ΟΙΚ. 494/7.4.2015: (Η αναφερόμενη υπουργική απόφαση ανακοινώθηκε και δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β577 της 9ης Απριλίου 2015, την ίδια ημερομηνία που η κυβέρνησή σας πλήρωσε 448 εκατ. ευρώ προς το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο)
α) Γιατί υπογράφετε αποφάσεις ασύμβατες χρονικά με τους νόμους από τους οποίους απορρέουν, με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα παράλογο αποτέλεσμα που θα αδικήσει τις ευπαθείς ομάδες τις κοινωνίας μας;
β) Γιατί βάζετε σε άμεση προτεραιότητα τις υποχρεώσεις του κράτους απέναντι στους πιστωτές του και όχι τις υποχρεώσεις του απέναντι στους πολίτες που διαβιώνουν (τώρα και όχι πριν δύο χρόνια) ακραίες συνθήκες φτώχειας;
Ο ερωτών:
Ανδρέας Μπαρδάκης, δημιουργός των ιστοτόπων:
«Δωρεάν συμβουλές σε ΑμεΑ και οικονομικά αδύναμους»
9 Ιανουαρίου 2016
Έκτακτη πρόσκληση στους φίλους αναγνώστες που ρωτούν:
Όσοι μπορείτε μπείτε στην ομάδα μας "ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΩΝ ΑΜΕΑ" προκειμένου να συμμετέχετε σε ομαδικές συζητήσεις διότι δεν προλαβαίνω τον ρυθμό των ερωτήσεων και χρειάζεται να μετατραπεί σε συλλογική αυτή η δράση που έχω ξεκινήσει.
https://www.facebook.com/groups/1240016732679704/
Καλημέρα, καλή εβδομάδα και χρόνια σας πολλά .Τα λέτε πολύ σωστά. Αλλά επιτρέψτε μου να εκφράσω και το παράπονό μου.Ως φιλοξενούμενη δεν δικαιούμαι καμία βοήθεια παρόλο που είμαι μονογονέας με δύο παιδιά και άνεργη 2,5 χρόνια.Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν υπάρχει μέριμνα και για μας.Το γεγονός ότι κάποιος μας παρέχει μια στέγη και δεν μας πετά στο δρόμο δεν τον καθιστά και υπεύθυνο για την διατροφή μας και για οποιαδήποτε άλλα έξοδα έχουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρόνια πολλά!
ΔιαγραφήΠολύ εύστοχη η παρατήρησή σας!