Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2021

«Φοβοῦ τοὺς Δαναοὺς καὶ δῶρα φέροντας»

Ένα κάπως διαφορετικό άρθρο απ' ό,τι σας έχω συνηθίσει (αρχική δημοσίευση στο Facebook, στις 15.11.2021).

(Προς αποφυγή λογοκρισίας κάποια γράμματα αντικαθίσταται με σύμβολα ή με λατινικούς χαρακτήρες). Νομίζω ότι είμαι έτοιμος να εκφράσω δημοσίως το δικό μου συμπέρασμα, όσο αβάσιμο κι αν μπορεί να φανεί εκ πρώτης όψης. Δεν είμαι ειδικός, κρίνω όμως βάσει των συμπεριφορών που παρατηρώ, που όλο και περισσότερο μοιάζουν σαν να έχει ήδη συμβεί το Peak Oil, αλλά δεν γίνεται να βγει κανείς να το παραδεχτεί.


Μετά από πρόσφατο δημοσιευμένο άρθρο έγκριτου Έλληνα Οικονομολόγου που προτιμάει τις πολιτικές ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ στα τρία δις, για να μην οδηγηθεί η ανθρωπότητα στην καταστροφή, επίσης, μετά από τις πρόσφατες δηλώσεις διαπρεπή Έλληνα Συνταγματολόγου, περί ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟΥ των ανεμßολiαστων σε εμßολιασμό, πλέον δεν έχω αμφιβολίες για το εξής (Είμαι αναγκασμένος να σας μιλήσω συμβολικά και ο νοών νοείτω. Δεν αναλαμβάνω ευθύνη για το τι θα καταλάβει ο καθένας καθώς δεν γίνεται όλοι να καταλαβαίνουν ή και να ερμηνεύουν συμβολισμούς με τον ίδιο τρόπο):

Ο ανθρώπινος οργανισμός είναι τέλεια οχυρωμένος από τη Μητέρα Φύση, τόσο πολύ μάλιστα που η οχύρωση αυτή του επιτρέπει να υπάρχει εδώ και πολλές εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια κατανικώντας κάθε βιολογική απειλή που υπάρχει στη Φύση παρά τις όποιες απώλειες.

Γνωρίζουμε ότι από την Ιλιάδα του Ομήρου η Τροία έπεσε χάρη στην εξυπνάδα του πολυμήχανου Οδυσσέα αφού εκείνος επινόησε το τέχνασμα του Δούρειου Ίππου. Μέσα σ΄αυτόν κρύφτηκε ο Οδυσσέας και οι άνδρες του. Οι Τρώες έβαλαν τον Δούρειο Ίππο μέσα στην πόλη τους εκλαμβάνοντάς τον ως δώρο. Κι έτσι, τη νύχτα, όταν οι Τρώες κοιμόντουσαν, εφησυχασμένοι και ανυποψίαστοι, ο Οδυσσέας και οι άνδρες του άνοιξαν την πύλη της Τροίας για να εισβάλουν οι Αχαιοί. Τα υπόλοιπα τα ξέρουμε από τη μυθολογία.

Έχοντας πάντα στο μυαλό μου το Peak Oil, του οποίου της θεωρίας είμαι οπαδός, μετά από χιλιάδες ώρες ενασχόλησης με τα επίκαιρα, και παρατηρώντας μια ΑΠΟΤΟΜΗ κατεύθυνση της Κυβέρνησης, που μοιάζει περισσότερο με μανία, ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ που αποδείχθηκε από έγκυρες επιστημονικές μελέτες ότι ο εμßολιασμός ΔΕΝ εμποδίζει τη μετάδοση, αυτό που πλέον μπορώ και αφουγκράζομαι είναι ότι κάπου "παραφυλάνε οι Αχαιοί και περιμένουν τους δικούς τους να ανοίξουν την πύλη της Τροίας"...

Ο Δούρειος Ίππος στα αγγλικά λέγεται Trojan Horse και όσοι γνωρίζουν τα βασικά της πληροφορικής γνωρίζουν τι είναι τα λεγόμενα Trojans (κακόβουλα προγραμματάκια) και ποιον ρόλο αναλαμβάνουν.

Στην πραγματικότητα δεν μπορώ να ξέρω τι μπορεί να συμβολίζουν οι "Αχαιοί", αλλά είμαι σίγουρος ότι πρόκειται για κάτι μεγάλο, πολύ δυνατό, ίσως εξαιρετικά καταστροφικό και περιμένει την κατάλληλη στιγμή, μέχρι να ανοίξει η "πύλη", για να εισβάλει και θα είναι πολύ πραγματικό, σαρωτικό... Και τότε θα το γνωρίσουμε όλοι, μόνο που θα είναι πολύ αργά...

Εύχομαι να αποδειχθούν υπερβολικοί κι εξωπραγματικοί οι συλλογισμοί μου. Ωστόσο, υπερβολικά - και ίσως και "εξωπραγματικά" - μου φαίνονται αυτά που πλέον δηλώνουν ανενόχλητα και χωρίς δισταγμό κάποιοι διαπρεπείς επιστήμονες του συστήματος.

Αγαπητοί φίλοι, η πρότασή μου προς όλους εσάς είναι η εξής: ΟΧΥΡΩΣΤΕ ΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ "ΤΡΟΙΑ"!

Ανδρέας Μπαρδάκης,
ακτιβιστής για τα δικαιώματα των ΑμεΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε, εφόσον επιθυμείτε απάντηση στο ερώτημα σας, καλύτερα να έρθετε στη διαδικτυακή ομάδα του Facebook «Συνήγορος των ΑμεΑ», διότι εδώ πλέον δεν προλαβαίνουμε να δίνουμε απαντήσεις, καθώς τα ερωτήματα που λαμβάνουμε σε καθημερινή βάση είναι πάρα πολλά.
Ο σύνδεσμος που οδηγεί στην ομάδα μας: https://www.facebook.com/groups/sinigoros.amea/